|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Live and let live
|
Sv: KontinentalsengJeg lurer på noe med disse Wonderland-sengene. Er det mulig å få dem med seperate madrasser? Jeg skal ha ny seng nå, og en av de tingene jeg ønsker meg aller mest, er seperate madrasser, og overmadrass, slik at mannens bevegelser ikke påvirker meg.
|
|
|
#2 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: KontinentalsengDet er separat madrass på vår Wonderland i allefall (greit hvis den ene vil ha mykere/hardere madrass enn den andre). Overmadrassen er ikke separat, men det burde jo gå fint an å få til all den tid de jo også selger enkeltsenger.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kontinentalseng
Åh, det vil jeg ha! |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Da vil du ikke ha kontinentalseng. Vi, eller dvs jeg, angrer på kjøpet av kontinentalseng. Vi har en fancydyr wonderland, men det hjelper lite når det kjennes ut som om vi ligger i vannseng... Jeg ville valgt vanlig hel seng med separate madrasser. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
lader
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dette stemmer ikke for Svane Zenit. Både mannen og jeg sliter med ryggvondter og ville ha en fast madrass. Det er Zenit-madrassen. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|