Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

La barna sove på hotellrom alene i Syden, mens man spiser?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-05-07, 21:32   #25
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: La barna sove på hotellrom alene i Syden, mens man spiser?

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

Synes ikke det var uansvarlig, med babycall og 40 meter fra rommet. De var tilbake kvart på ti, så det var vel en rask middag. Hadde vært noe annet hvis de var en kilometer borte fra hotellet festende på en bar halve natta.
Jeg selv lar ungene sove utenfor i vogn uten babycall, jeg er da rett innenfor og kan både høre og sjekke ofte gjennom vindu og ved å åpne døra. Skjønner ikke helt hvorfor noen ikke kan la de sove ute alene, er det noe jeg ikke har forstått?
Jeg synes det er litt rart å fokusere på dette i saken, det er jo en tragedie og en kidnapping kan vel uansett gjennomføres når som helst dersom noen har satt seg fore å gjennomføre det. Det er vel kidnappernes feil, ikke foreldrene som følte at de satt nærme rommet og hadde babycall på.

Det er vel ingen som har sagt at det er uansvarlig av dem. Det er jo bare noe enhver må ta og føle på om man synes det er greit. Jeg for min del tror ikke jeg ville slappet av dersom barnet mitt lå alene igjen på hotellrommet. Men avstand og utsyn ville helt klart vært bestemmende.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:46.