Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

[valg] Blir det FrP i regjering om det blir borgerlig (altså regjeringsskifte)?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-08-13, 10:44   #11
Darth
En, av to-tre

Darth sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: [valg] Blir det FrP i regjering om det blir borgerlig (altså regjeringsskifte)?

Opprinnelig lagt inn av Syrin, her.

Eg har eit klart inntrykk av at H vil ha Krf og V i regjering, finst det nokre politiske kommentatorar som har antyda noko anna da?

Det er jeg ikke så sikker på, jeg tror det blir vesentlig vanskeligere å vinne valget i 2017 om fire partier danner regjering i høst enn om bare Høyre og Frp gjør det. Det er til dels store ulikheter mellom de fire partiene, og spesielt Krf og Venstre står i fare for å kose med sperregrensen etter å ha tapt en masse saker i regjering. Nå tror jeg nok likevel at både Grande og Hareide har våte drømmer om statsrådposter, men jeg er ikke sikker på om det er Solbergs våte drøm. Det er ikke lett å bære mange hesjestaurer.

Darth er aktiv nå   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:49.