Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Male rammene/listene på skyvedørsgarderober

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-08-13, 18:14   #1
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Male rammene/listene på skyvedørsgarderober

Går det ikke bra med Bengalack? Slipper grunning og styr, det dekker enormt bra og lukter enormt ille, så god lufting må til mens malingen tørker.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-13, 21:42   #2
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Går det ikke bra med Bengalack? Slipper grunning og styr, det dekker enormt bra og lukter enormt ille, så god lufting må til mens malingen tørker.

Bengalack nekter jeg å bruke på et soverom, altså. Og jeg synes det har en tendens til å flasse nokså raskt uansett om man ikke grunner, også om man bruker Benga.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-13, 08:20   #3
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Jeg må bare innom tråden min og fortelle at de gamle, kjipe garderobeskapene med stygge lister og mørke speil er i ferd med å bli knallfine! Listene er som sagt malt hvite, og på soverommet har jeg nå i tillegg tapetsert speilene på skapene. Disse grunnet jeg først med den samme grunningen som på listene, og så var det bare å tapetsere på vanlig måte. Jeg tror at ugler og andre fjærkre er en finere ting å våkne opp til enn mitt eget, morgengretne fjes, så jeg tapetserte med dette:

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:36.