Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor tidlig er egentlig "tidlig"?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-05-07, 19:02   #1
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor tidlig er egentlig "tidlig"?

Alt før 08 er tidlig. Alt før 07 er for tidlig.

Gammel 05-05-07, 19:15   #2
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Alt før 6 er tidlig, i alle fall på hverdager.
De siste to ukene har jeg startet arbeidsdagen kl 5, dvs stått opp kl 04:10. Det er for tidlig. Kl 04:10 er senga selve meningen med livet.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-07, 19:40   #3
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Alt før 08 er tidlig. Alt før 07 er for tidlig.

Signerer den. Unger som våkner før 07 får beskjed om at det enda er natt, og at de må sove litt til. Jeg står rett og slett ikke opp før 07.

Heldigvis velsignet med unger som sjelden våkner før 07. Eller korreksjon, heldigvis velsignet med unger som kryper opp i sengen vår og dormer videre, om de våkner før 07.

Da snakker jeg om helger og ferier. I ukedager ringer dessverre vekkerklokka 06.45

Gammel 05-05-07, 19:44   #4
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Jeg vil helst få lov å ligge til sju, minst. Egentlig er alt før åtte tidlig for en natterangler som meg.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-07, 19:49   #5
lille my
Erfaren

lille my sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
lille my er populærlille my er populærlille my er populærlille my er populær
Standard

Alt før kl 07 i ukene og 08 i helgene regnes som tidlig her i huset.

Gammel 05-05-07, 20:00   #6
Ingrid-lille
Dramaqueen

Ingrid-lille sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Her er alt før seks i ukedagene og før sju i helgene for tidlig til å stå opp.

Jeg har virkelig endret meg etter jeg fikk barn. Før var det helt utenkelig å stå opp klokken ni på en fridag. Det gjør jeg glatt nå selv om Pandaen er borte.

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-07, 20:08   #7
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For tidlig for hva?

Stå opp?
Gå på jobb?
Gå ut av huset?
Spise frokost?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-07, 11:07   #8
alphaMale
The Million Dollar Man

alphaMale sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
alphaMale er litt kulalphaMale er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

For tidlig for hva?

Stå opp?
Gå på jobb?
Gå ut av huset?
Spise frokost?

Ser den. Kanskje jeg burde spesifisert spørsmålet mer, men jeg trodde de fleste tok poenget siden jeg startet tråden med å spesifisere når jeg syntes det var for tidlig å STÅ OPP!

- Friends help you move, REAL friends help you move bodies.
alphaMale er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:23.