Sv: Høyre og Frp vil sette sosialklienter til snømåking
Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.
Jepp, det erdet som er spørsmålet. Og før man har tenkt gjennom det blir det teit å slenge forslaget på bordet og presentere det som om man har funnet opp hjulet på nytt. Uten løsningsforslag er dette ikke annet enn billig og flaut valgflesk. Jeg kan kaste masse lure forslag ut i lufta også, det er ikke verdt en skit når jeg ikke kan svare på A) hvordan det skal administreres B) hva som skjer dersom det ikke overholdes.
Hvor stort matbudsjett er stort nok, nokon? Det er helt greit at de ikke får røyk og øl, men hva om de ikke får nok til mat? Skal de måtte sulte eller gå til frelsesarmeen? For det som er nok penger for mat for meg, er ikke nødvendigvis det for deg.
Eg seier ikkje at det er enkelt. Men eg trur at det finst løysingar, viss vi er villige til å sjå det. Dei rekvisisjonane vi fekk, stod det "Nødhjelp: [NN] kan kvittere ut matvarer for inntil 400 kroner" for eksempel (dette er ti år sidan). Eg veit ikkje om det er løysinga, men det fanst i alle fall måtar å unngå at folk skulle svelte ihjel, som ikkje gjekk på å dele ut kontanter.