Sv: Middag i hverdagen?
Lager du middag i hverdagen?
Vi spiser middag 5-6 dager i uken. Noen dager går det bare ikke og det blir skiver, evt, speilegg eller varme ostesmørbrød. Mannen og jeg bytter på å lage.
Hva lager du?
Vanligst er vel wok med svin eller kylling, pasta, fiskekaker/boller og stekt laks med grønnsaker, poteter og rømme. Og så taco eller hjemmelaget lasagne om lørdagen. Vi spiser også andre ting (kyllinggryter, supper, kjøttkaker og raspeballer) men ikke fullt så ofte.
Hvor ofte?
Litt usikker på hva du mener her, men vi har de tingene jeg nevnte over omtrent en gang i uka iallfall.
Spiser familien samlet? Etter at skolen startet på igjen, har vi ikke klart å komme inn i en god rytme, dvs, at vi har vært skikkelig dårlige på å spise sammen, har kanskje bare gjort det tre ganger i uken, og det er vi ikke fornøyde med. Det er treningstidene til ungene som gjør det hele vanskelig, i tillegg til at jeg har hatt lange arbeidsdager (mye startsamtaler og sånt....) etter ferien. Vi har som mål at det skal bli bedre, evt. må vi skyve på tidspunktet for middag til lengre ut på kvelden.
|