Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Enda en ny lang shoppingtråd III

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-08-13, 08:33   #1
slaraffen
litt gøy på håret

slaraffen sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Enda en ny lang shoppingtråd III

Opprinnelig lagt inn av Mirmell, her.

Hvor er den øverste jakka fra, slaraffen? Så veldig fin ut.

Den er fra Only, jeg kjøpte den via Only.no
Den grå ble veldig fort utsolgt (kun large igjen), men svart har de i alle størrelser:

Gammel 06-09-13, 18:49   #2
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av slaraffen, her.

Den er fra Only, jeg kjøpte den via Only.no
Den grå ble veldig fort utsolgt (kun large igjen), men svart har de i alle størrelser:

Kan du linke direkte til produktsiden? Jeg fant den ikke.

Dronningen er ikke aktiv  
Gammel 13-09-13, 07:54   #3
slaraffen
litt gøy på håret

slaraffen sin avatar

slaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt liktslaraffen er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Her:
http://only.no/only/jackets/goa-coat...GE&forceScope=

Sist redigert av slaraffen : 13-09-13 kl 08:47.
slaraffen er ikke aktiv  
Gammel 13-09-13, 10:40   #4
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Poncho må man ha i høst. Jeg har bestilt mørk brun.

Gammel 13-09-13, 14:34   #5
Dronningen
Pauset

Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av slaraffen, her.

Her:
http://only.no/only/jackets/goa-coat...GE&forceScope=

Aha. Takk! Hvordan er den i str?

Dronningen er ikke aktiv  
Gammel 13-09-13, 19:52   #6
slaraffen
litt gøy på håret

slaraffen sin avatar

Standard

Aha. Takk! Hvordan er den i str?

Den er vel kanskje bittelitt knapp, jeg sendte min tilbake da 75 F puppene ble akkurat i største laget.

Gammel 14-09-13, 15:29   #7
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Cuyahoga er ikke aktiv  
Gammel 13-09-13, 14:32   #8
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg leter og etter denne - finner den også bare i sort - og da i kun str S og L - så jeg antok den var utsolgt. Har i tillegg sjekket på zalando og boozt som også selger only - men uten hell. Målet nå er å sjekke ut en Onlybutikk.

Gammel 13-09-13, 14:33   #9
Dronningen
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Jeg leter og etter denne - finner den også bare i sort - og da i kun str S og L - så jeg antok den var utsolgt. Har i tillegg sjekket på zalando og boozt som også selger only - men uten hell. Målet nå er å sjekke ut en Onlybutikk.

Link?

Dronningen er ikke aktiv  
Gammel 13-09-13, 14:35   #10
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Link?

http://only.no/only/jackets/goa-coat...NGE&forceScope=

M i grå også nå, ser jeg

Gammel 13-09-13, 14:47   #11
Dronningen
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

http://only.no/only/jackets/goa-coat...NGE&forceScope=

M i grå også nå, ser jeg

Ja så det. Jeg må ha sort jeg, men er usikker på M eller L. Er str 41 synes jeg, og vipper gjerne mellom de.

Dronningen er ikke aktiv  
Gammel 13-09-13, 15:29   #12
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Den Only-jakken var gråådig fin!

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:40.