|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva betyr egentlig kontinental frokost?Det handler ikke om å få en annerledes frokost, men om å få blodsukkersvigninger fra helvete. Jeg blir så vannvittig slapp utover dagen, bare om jeg må spise lyse rundstykker til frokost. Samme med sønnen min. Vi er ganske avhengige av et jevnt blodsukker for å være snille begge to. I ferien blir det gjerne mye opplevelser og mye gåing, og da er det enda verre om vi ikke har fått i oss skikkelig mat.
|
|
|
|
#2 |
|
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva betyr egentlig kontinental frokost?På hotellet jeg var på i Paris nå i juli,hadde de en del forskjellige rundstykker,loff og selvfølgelig croissanter,med og uten sjokolade. Jeg er også av den typen som ikke kan ha i meg noe særlig søtt til frokost,men unte meg av og til en sjokoladecroissant som "dessert" etter rundstykket. Men grovbrød hadde de ikke noe av,nei. Pålegget var litt lite variert,noe kjøttpålegg og endel forskjellige syltetøy,og så Nutella,noe jeg tror franskmenn og belgiere elsker. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva betyr egentlig kontinental frokost?
Det skjønner jeg. Det skrev jeg jo også. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|