Sv: Nokon og nokre?
Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.
Hjelpes som dere sporer sv. Og jeg har ikke begrep om hva dere snakker om, hekker. 
Jeg ville sagt: Eg fikk nokre vakre blommer av nokon. Eller: eg har nokre oppgåver. Kan nokon løyse dei?
Det er slik eg og ville sagt det. Akkurat som some og any.
Opprinnelig lagt inn av Input, her.
Ja, finnes det ei lærebok med setningsanalyse? I så fall kjøper jeg den. Det føles litt ekstra håpløst fordi jeg aldri har hørt om determinativ og subjunksjoner. 
Det løsnet med matten da, så kanskje det er håp for dette også.
Det veit eg ikkje, men det går jo an å undersøke. Eg har ei bok frå nordisk grunnfag, som heiter Språkets mønstre, med oppgåvebok til, den famnar litt breidare enn setningsanalyse, men det er ein oppgåvedel til den. Eg kan sjå litt i ho og ta ho med viss vi skal møtast til veka.
Eg brukte og litt tid på dei nye ordklassane, det trur eg ein bare må lære. Nokon og nokre er for eksempel determinativ, eigedomspronomen og artiklar er og determinativ. Eg tenkte om engelsk determination og at det er ord som bestemmer noko. Men det trur eg er ein puggeting. Subjunksjonar er det som heitte underordna konjuksjoner, då vi gjekk på skulen. Det synest eg er lettare å hugse, for sub- betyr ofte under.