|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
flisespikker
|
Sv: Har du tatt med barnet ditt til valgbodene?Sånn på den seriøse siden så synes jeg ikke noe om å bruke barn som politiske reklamebærere, med mindre de velger partiet sitt selv. Jeg ville syntes det var like greit om han gikk med ballong med logoen til et parti jeg var uenig med som med "mitt" parti. (Boller og drops er det selvsagt fritt frem for.
|
|
|
#2 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du tatt med barnet ditt til valgbodene?Yes! De hadde finfin lekse i samfunnsfag denne uken. De fikk i oppdrag å dra ned til valgbodene på Karl Johan og snakke med alle partiene om sin miljøpolitikk. (Vesla fikk i oppdrag å sammenligne SV og Høyre sin miljøpolitikk på rovdyr og oljeutvinning i nordområdene).
|
|
|
#3 |
|
Glamorøs
|
Sv: Har du tatt med barnet ditt til valgbodene?
Jeg hadde tillatt ballonger fra andre, borgerlige partier altså.
Man kan jo ikke lese VG offentlig! :skingrestemme: Bare Morgenbladet og Monocle. :kultursnobb: OK, kanskje å overdrive litt. Bittelitt.
Det er jeg enig i. Jeg syns ikke noe om å dele ut ballonger og pins til barn, uansett parti. Gi dem heller karameller og epler. Selv om jeg hadde hatt problemer med et Frp-eple også.
Det hørtes ut som et veldig bra opplegg.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|