Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Husfruen kaller Erna en ku …

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-09-13, 10:01   #11
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Husfruen kaller Erna en ku...

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Billa: Om du hver eneste dag hadde lest nedsettende ting om farmasøyter i media tror jeg nok at du hadde sett annerledes på det.

Jeg er lærer. Jeg trenger ikke videreutdanning. Ikke fordi jeg er perfekt, men fordi videreutdanning ikke vil løse utfordringene jobben som lærer har. Jeg ønsker meg klassestørrelser som er håndterbare for å møte alle elevene der de er, jeg ønsker å bruke tida mi på undervisning, ikke rapportering, rengjøring og papirarbeid og jeg vil ha mer tid med elevene. Ingenting av dette får jeg med videreutdanning.

Forbanna ipad, jeg ga deg en rødprikk jo!!! Beklager så mye!

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:04.