Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Tavlemaling eller whiteboardmaling over magnetmaling?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-09-13, 12:40   #1
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tavlemaling eller whiteboardmaling over magnetmaling?

Krittusjer støver ikke!

Jeg hadde tenkt å gjøre det samme, så jeg har tavlemaling stående, jeg synes det er penest. Jeg ga opp hele prosjektet og kjøpte stor tavle med tusjer i stedet, sånne som brukes på menytavler på kafeer.

Gammel 06-09-13, 12:43   #2
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tavlemaling eller whiteboardmaling over magnetmaling?

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Det eneste jeg har erfart er at kritt støver. Vi hadde en tavle på et barnerom, et stort klistremerke med tavle på. Det ble masse støv på gulvet. Men det er ikke sikkert det vil bli like grisete hvis det ikke skal brukes av småunger.

Ikke veldig små. Den yngste i husholdningen er straks ni.

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

Jeg kan egentlig ikke svare på spørsmålet ditt, siden jeg kun har erfaring med tavlevegg. Men vi er i hvert fall fornøyd med den svarte tavlen. Husk at hvis magnetismen skal fungere skikkelig bør du male fire strøk. Forrige gang malte vi kun to strøk med magnetmalingen og da ble det for dårlig. Fire strøk og alt henger og sitter på plass.

Ah, takk. Fire strøk er notert.

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Krittusjer støver ikke!

Jeg hadde tenkt å gjøre det samme, så jeg har tavlemaling stående, jeg synes det er penest. Jeg ga opp hele prosjektet og kjøpte stor tavle med tusjer i stedet, sånne som brukes på menytavler på kafeer.

Er ikke krittusjer egentlig whiteboardtusjer bare til svart?

Jeg tenker liksom at jeg skal drive med sånn her oppsett av ukesmenyen, men det er jo en utopi:

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:12.