Sv: Hva gjøre med barn som svetter på natta?
Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.
Slik er mellomste her også. Han kan til og med fryse når han legger seg, og bade i svette etter et par timer. Men så roer det seg. Aner ikke hva vi kan gjøre med det...
Sånn er det for meg også. Anar ikkje kva som gjer det. Eg har forsøkt varmeregulerande dyne, sommardundyne, vanleg dundyne, syntetisk dyne etc. Det aller verste er kaldt soverom.
Eg trur det handlar om at eg fryser når eg er trøytt, og derfor pakkar meg veldig tett inn i dyna. Og så svingar temperaturen naturleg under søvn, og i den fasen der temperaturen er høgast så søv eg tungt. Resultatet blir sveitte. Problemet er egentlig størst når eg våknar av at eg er iskald og våt.
Eg trur at enkelte av oss varierer veldig i temperatur, sånn naturleg. Ein veit jo at kroppstemperaturen svingar i søvnsyklus. Kanskje nokon av oss er meir ekstreme enn andre?
Pga. problemstillinga vart eg sjekka for overgangsalder før eg var 30. Eg vart også sjekka igjen da eg var 35. Men dei finner ingenting. Ikkje på øvrige prøvar heller.
Det er rett nok ein teori på at det skuldast ein ny medisin eg testa ut i slutten av 20-åra.