|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
lissom sjarmør
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem er dette forumet for?Jeg digger dette forumet. Tonen er røffere enn det jeg er vant til, men det syns jeg er helt ok. Jeg synes det er flott at man kan ha heftige diskusjoner, og for min del kan vi krangle så busta fyker så lenge vi holder oss unna usaklig personkritikk. Og jeg synes ærlig talt ikke det har vært noe spesielt å klage over hittil (med forbehold om at jeg ikke har lest alt her inne). |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Fullverdig medlem
Hvor: på landet, nær byen..
![]() |
![]() Sv: Hvem er dette forumet for?
![]() |
![]() |
#88 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem er dette forumet for?Vær så snill... |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
stille
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem er dette forumet for?Med forbehold om at jeg ikke har fått med meg hva som er skjedd de siste dagene vil jeg allikevel uttale meg.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Fullverdig medlem
Hvor: på landet, nær byen..
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Nemlig. Jeg elsker forumet som det er. Jeg liker ikke NM så godt nettopp fordi man ikke kan uttale seg ærlig uten at tråder blir låst/fjernet eller folk blir helt hysteriske. Her inne tar folk ironi og de henger seg ikke om noen sier rett ut det de mener eller om de får en rød prikk. Vel, noen gjør det jo tydeligvis, siden de akker og klager over disse ufyselige røde prikkene som om hele livet deres er ødelagt om de får et par.
![]() |
#92 |
weird
![]() Sv: Hvem er dette forumet for?Næmmen. Ro dæ ne' no, Francoise!
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Hvem er dette forumet for?Tror jeg må skrive et skikkelig drittalt innlegg snart jeg slik at jeg kan kjenne på kroppen hvordan det er å få en rød prikk
![]() |
#95 |
lissom sjarmør
![]() Sv: Hvem er dette forumet for?Veldig enig med m|nken. Enkelte har litt krassere penn enn andre, men de er ikke nødvendigvis ufine av den grunn. Og er du usikker så tar det opp med vedkommende. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() |
#99 |
flisespikker
|
Jeg synes den beste måten å håndtere krangler og uenigheter på, i de fleste tilfeller, er å la folk gjøre seg ferdig med krangelen, og eventuelt gå inn i den som vanlig bruker og påpeke det (evt. påpeke det til de enkelte brukerne privat) når man mener noen går over streken. Hvis de er enige og derfor justerer seg ned et par hakk, med eller uten å be om unnskyldning, så går krangelen over på en sunn måte. Hvis de er totalt uenige og i stedet eskalerer krangelen, så får man (altså moderatorer/admin) vurdere andre metoder. Å slette eller sensurere enkeltinnlegg eller stenge tråder synes jeg bare man skal gjøre i ekstreme tilfeller, for jeg tror det er mer uheldig for forumkulturen på sikt å kneble brukerne.
![]() |
#100 |
lissom sjarmør
![]() Sv: Hvem er dette forumet for?Begynner å like moderatorene her, jeg. Det er nesten så jeg begynner å ønske meg en moderator til jul. |
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |
klassiker, paul anka |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|