|
|||||||
| Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Shake it out!
|
Sv: Eg har rydda på Facebook
Jeg har rotet meg inne, men jeg må innrømme at jeg overhode ikke forstår poenget i det hele tatt. Det eneste jeg har brukt den til til nå er en lengre "samtale" i innboksen med ei venninne jeg ellers ville tatt det på sms eller mail...
|
|
|
#2 |
|
intro
|
Enten synes man det er moro å finne gamle kjente - eller så synes man det ikke. Det er jo ingen tvang? Jeg forstår ikke helt problemet. Folk er forskjellige, rett og slett.
|
|
|
|
#3 |
|
Shake it out!
|
Problem og problem
|
|
|
#4 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, feks. at man sluttet på skolen. Det er jo ikke alle som holder kontakten med sine 30 klassekamerater, barndomsvenner og lignende. Men det er allikevel veldig gøy for noen av oss når vi finner dem igjen, mimre litt. Noen mener man heller bare kan ta opp telefonrøret og ringe, men herregud, jeg sitter da ikke og ringer hele den gamle klassen min for å si "hei husker du meg?". Facebook er genialt, synes jeg. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Shake it out!
|
Hehe, nei, man tar ikke opp telefonen og ringer, enig i det. Så om man ønsker å mimre litt med gamle venner er facebook "genialt". For min del så sliter jeg nok med å få tid til å treffe de vennene jeg har valgt å holde kontakten med, så jeg kjenner at det er helt ok at jeg ikke har funnet så mange klassevenner på facebook
|
|
|
#6 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg skjønner hva du mener. Men jeg treffer ikke disse menneskene i RL som regel, sier bare "hei" på Facebook og ser litt hvordan det går med dem. Dessuten tar det ingen tid fra mine ekte venner, da dette er noe jeg ikke akkurat sitter med 24 timer i døgnet hehe, og jeg er der som regel på kveldene når jeg uansett skal være hjemme og ikke treffer vennene mine. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Shake it out!
|
Nå har jeg klart å spore opp et par gamle studievenner som jeg faktisk kunne tenke meg å ha kontakt med, samt søsteren til min aller første bestevenninne, ei som flyttet langt bort, og som jeg derfor mistet kontakten med. Så kanskje facebook har sin misjon likevel
|
|
|
#8 |
|
Erfaren
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Veldig enig med deg i dette ja!
|