Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Si noe bra om Amsterdam!

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-09-13, 11:03   #15
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Si noe bra om Amsterdam!

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Selvsagt kjenner jeg ikke kollegaen din personlig, men ut fra det du skrev i HI, virket hun som en negativ person. Ufordragelig var dine ord. Hvis man bare har negativt aa fortelle fra en by man har vaert i, og det til og med til en venn som snart skal dit, synes jeg ikke at det er noe hyggelig.

Men det viktigste er at det heldigvis ikke trenger aa vaere saann som det hun opplevde. God tur!

Utrolig at du greide å konkludere med at hun var en negativ person, jeg skrev jo ingenting om henne, utover det at hun hadde dårlig inntrykk av Amsterdam. Jeg spurte om hun hadde en fin tur, hun sa nei, og fortalte akkurat hvordan hun opplevde det. Jeg tror ikke hun engang vet at jeg skal dit.

Du sa at du ikke kan fordra slike folk, derav uttrykket ufordragelig. Ufordragelig = en man ikke kan fordra.

Det siste er jeg enig i - og takk!

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:48.