Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Si noe bra om Amsterdam!

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-09-13, 11:39   #31
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Si noe bra om Amsterdam!

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Alt det vakre og historiske blir fullstendig overskygget av alt det ekstremt trashy.

Hva da trashy? Man kan jo fint være i byen uten å se et snev av prostitusjon? Coffe shops er det også færre av enn for noen år siden. De britiske utdrikningslagene holder jo mest til rundt Red Light. Jeg synes det er så utrolig koselig med kanaler og bindingsverkhus og puber med bratt trapp som er 150 år gammel ned til do i kjelleren og søte bakgårder og lastekroker øverst på takene! Jeg synes det er en skikkelig koselig og vakker by, trashy har ikke helt slått meg.

Kanskje det har noe å si hvor man har bodd? Vi har pleid å bo mellom Leidseplein og van Gogh, og synes det er rent og pent, med designerbutikker an mass, for de som liker slikt.

Det skal bli artig å høre konklusjonen til HI etter vel avholdt tur!

Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:10.