|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
Se resultatene: Har du hørt at det er en forholdsdödare å strikke genser til kjæresten sin? | |||
Ja! Hørt det mange ganger før, sett at det skjer, og opplevd det selv. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
18 | 11,11% |
Tja, det høres litt kjent ut. Joda. |
58 | 35,80% |
Næh, aldri hørt om før. |
67 | 41,36% |
Huh? Brokkoli! |
19 | 11,73% |
Deltakere: 162. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#82 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du hørt om at det er en relationship killer å strikke genser til kjæresten si
Jeg har langt hår og det er alltid hår som havner i strikketøyene mine, selv om jeg ikke har intensjoner om det. Dersom det noen gang skjer noe med meg og de trenger DNA eller noe, så kan de sikkert finne det i klær jeg har strikket. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
|
![]() Sv: Har du hørt om at det er en relationship killer å strikke genser til kjæresten siDet har eg aldri høyrt, men med ein samboar på 1,90 og 100 kg kjem det aldri til å skje at eg strikker ein genser til han. Så då er me vel berga då.
![]() |
#84 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Har du hørt om at det er en relationship killer å strikke genser til kjæresten siAldri hørt om.
![]() |
#86 |
flisespikker
|
![]() Sv: Har du hørt om at det er en relationship killer å strikke genser til kjæresten siJa, jeg har hørt om det, som en opplest og vedtatt "sannhet" som ingen tror på, hvis du skjønner. Altså som en velkjent overtro, men ikke som noe som faktisk skjer.
![]() |
#88 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Har du hørt om at det er en relationship killer å strikke genser til kjæresten siEr det ikke kjipt når han har rett, Mavs?
![]() |
#89 |
En som trener
|
![]() Sv: Har du hørt om at det er en relationship killer å strikke genser til kjæresten siKanskje det kan være et slags uttrykk for at om du blir for kjerring, for kjedelig og dullete mot kjæresten, mister han interessen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du hørt om at det er en relationship killer å strikke genser til kjæresten siVelkjent myte, aldri opplevd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
|
![]() Sv: Har du hørt om at det er en relationship killer å strikke genser til kjæresten si
Da er jeg heldigvis ikke i faresonen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Har du hørt om at det er en relationship killer å strikke genser til kjæresten siJepp, dette var en veletablert greie da jeg var i ten- og 20-årene. Jeg kan dog ikke si at jeg har noen erfaring med at det faktisk har skjedd, verken med meg eller andre. Men "alle" visste at sånn var det bare i de kretsene jeg vanket i.
![]() |
#95 |
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Har du hørt om at det er en relationship killer å strikke genser til kjæresten siJeg har hørt det, men brydde meg ikke om det og har strikket to.
![]() |
#96 |
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du hørt om at det er en relationship killer å strikke genser til kjæresten siAldri hørt om at det er en relationship-killer å strikke genser til kjæresten. Jeg er imidlertid helt sikker på at det ville blitt det om jeg skulle prøve å strikke en genser til min kjære. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 |
Klar til innsats
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du hørt om at det er en relationship killer å strikke genser til kjæresten siFarmor sa alltid "ingen maske på pinnen, før ringen er på fingeren". Ja, ikke akkurat rim, men jeg husker veldig godt at hun var streng på dette.
![]() |
![]() |
#98 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Har du hørt om at det er en relationship killer å strikke genser til kjæresten siMannen fikk to gensere før vi ble gift. Etterpå; ingen
![]() |
#99 |
trøtt
|
Sånn er det.
![]() |
#100 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Har du hørt om at det er en relationship killer å strikke genser til kjæresten siJeg har ikke hørt om myten, men tror helt klart på at det kan bli litt kleint om man strikker noe til noen, og så liker de ikke det man har strikket, og så blir det en issue.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|