|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Når kunne barnet ditt fått soverom på loftet?
Eller ikke så redd for brann?
|
|
|
#2 |
|
Ringskrømt
|
Jeg er redd for brann, men jeg føler at redselen blir irrasjonell hvis det er slik at soverom på loftet står urørt eller at husets potensiale ikke blir utnyttet, hvis du skjønner, pga redselen. Brannøvelser, gode rutiner, seriekoblede brannvarsler og forebygging er fokuset vårt, og da kan man sove hvorsomhelst, egentlig, så lenge det er innomhus, såklart. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Yes, we can!!
|
Ja, du har rett, risikohåndtering innebærer selvsagt også å vurdere ulempene "tiltak" medfører, og hva man kan gjøre for å forebygge.
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Når kunne barnet ditt fått soverom på loftet?Brann og at man ikke får ut barnet på tredje etasje kontra at barna sover alene og det kommer inn innbrudstyver er det du tenker på, Kokos? Da skulle jeg vurdere at innbruddstyver er en mindre risiko enn brann. Brann tar mer liv enn innbruddstyver som heller vil ta ting enn barn. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Har bakt søte kaker
|
Ok da.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|