Sv: Bergensskolen strammer inn permisjonsreglene
Opprinnelig lagt inn av nokon, her.
Akkurat dette har eg ingen problem med å skjønne. Du, Guava og Katta argumenterer veldig godt og eg ser jo at ubekvem arbeidstid, turnus og skulen si skulerute ikkje går veldig godt opp, slik ordninga er i dag.
Eg prøver bare å forklare korfor det ikkje er så enkelt å forhalde seg til elevar som er borte i tide og utide. Når eg får inn 16-åringar som ikkje har dei grunnleggjande ferdigheitene dei burde hatt etter 5. klasse, klarer eg ikkje la vere å trekke den slutninga at det er noko som går gale på vegen og eg tenker at ein av grunnane til at elevar ikkje lærer å lese i løpet av barne- og ungdomsskulen, er at dei ikkje er nok tilstade på skulen og får den oppfølgjinga dei skal ha. Det er åpenbart noko gale på systemnivå i grunnskulen, når slikt kan skje og eg trur det må fleire endringar til for å løyse dropoutproblematikken, altså. Som Darth seier så er det ein heilt klar samanheng mellom fråver og dropout. Og det er eit så stort problem at det er eit samfunnsproblem, ikkje eit problem som kan overlatast til dei familiane det gjeld.
Eg undrer meg litt over at det er dei same som folka her inne som lager ramaskrik over rigide regelverk, som applauderer forslag om forebygging og tidlegare oppfølging i NAV-diskusjonar. Ser de ikkje denne samanhengen?
Nå er det vel ikke meg du tenker på, men om man er veldig pragmatisk av seg, så ønsker man tiltak som funker på gruppenivå, men fortsatt er noe fleksibelt for enkeltindivid.
Og det er jo den veien NAV og arbeidslivet beveger seg mot også, med større frihet til egenmelding, feks.
Jeg tenker også at skolen for det første må få tilbake rett til å gjøre sanksjoner. Om det så er at ungdom som ikke møter uten legeerklæring på sykdom feks måtte ta samfunnstjeneste. Vet ikke?
Men uansett må lærerne være i spissen på å prøve å utforme gode løsninger som kan fungere i skolen, og være noenlunde tilpasset alder til barna.