|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bergensskolen strammer inn permisjonsreglene
I kroppsøving vet jeg at de må ha det, regner med at de trenger det i tilfelle eleven klager på karakteren. Hvis du tenker at alle foreldre og elever alltid forteller sannheten er det sikkert unødvendig, men slik er det jo dessverre ikke.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Nei jeg tenker på de tilfellene skolen ber om et papir som er unødvendig med tanke på det bittelite hensynet som bes om å bli tatt. Det er viktig å spørre hva legeerklæringen trengs for. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, brudd bes det ikke om legeerklæring for her. Allergi som skal utløse ekstra tid på eksamen må legeerklæres. Lærere er ikke leger og jeg vet at gymlærere gjerne vil at legen skal skrive hva slags belastning eleven ikke bør utsettes for, det kan jo bli helt feil å gå tur eller sykle om det er det som er alternativet til ballspill eller turn.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|