Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

[Spania] Noen som kjenner til Moreira?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-09-13, 19:37   #5
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Spania] Noen som kjenner til Moreira?

Det så flott ut der. Vi var i Albir/Althea/Calpe-traktene i fjor sommer og det var flott. Masse å finne på med barn. Særlig i Benidorm er det jo tivoli, dyrepark, vannland og den dyreparken med sel- og sjøløveshow. Det var flott å se.

Vi var på en strand i Calpe. Veldig langgrunt men langs hele den kysten er det svært sterke stømmninger, bare sånn at du er klar over det med mindre barn... = pes på stranden..
Det gikk fint med mine, de var 7 og 10 og svømmer fint og tåler å få vann i ansiktet..

Jeg har fått litt lyst på storbyferie med gutta. Det gikk så fint med oss i London i sommer så det frister med Spaniaby noen dager og så strandliv en ukes tid. Eldstemann har Spansk i år så da får han brukt det han lærer.

Så kom gjerne med tips til hva man kan gjøre, litt barnevennlig, i Barcelona.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:20.