|
|||||||
| Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
flisespikker
|
Sv: Elin Ørjasæter som samfunnsdebattantDu kan jo lese litt mer i bloggen hennes, Zoë. Jeg synes hun tar opp flere viktige og prinsipielt interessante saker der uten å bli spesielt usaklig eller spissformulerende.
|
|
|
#2 |
|
By the Sea
|
Sv: Elin Ørjasæter som samfunnsdebattant
Ja, jeg tror jeg skal gjøre det, altså.
|
|
|
#3 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Elin Ørjasæter som samfunnsdebattantJeg har sansen for henne. Ikke at jeg nødvendigvis er enig med henne og jeg er enig i at hun av og til går så sterkt ut at poengene hennes drukner. Men, som flere her har sagt. Hun har en stil som få kvinnelige debattanter har. Hun tør å mene sterkt og hun tør å ta feil og trekke tilbake ting, eller si at hun har endret mening. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Elin Ørjasæter som samfunnsdebattantJeg ser og hører henne en del på frokostmøter og andre debatter. Jeg setter henne i båsen mørkeblå-verdikonservativ-reaksjonær what have you not. En slags light utgave av Hanne Nabintu Hæland, samme mening men litt mer spiselig form for kommunikasjon.
|
|
|
#5 |
|
By the Sea
|
Sv: Elin Ørjasæter som samfunnsdebattant
Ja, det er der jeg plasserer henne også. Jeg kræsjer litt i hodet av det reaksjonære og det er nok der det stopper for meg.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|