Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-09-13, 15:33   #11
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på jul og planlegge enda?

Ja, faktisk. Har akkurat idag fått bekreftet at mannen får fri fra jobb i jula, da har vi begge fri. Skal overraske foreldrene mine på skype i ettermiddag med å fortelle at vi kommer hjem for å feire der. De har ønsket storfeiring lenge nå; Vi fire, foreldrene mine, broren min og min søster med mann og to barn. Det er ett kompromiss mellom meg og mannen; Ingen julestress hjemme med pynting og styr samt at vi har nyttårshelgen her for oss selv.

Har begynt på julepresangene allerede også. Det er lettere å få til å kombinere noe jeg vet mottaker vil like med ok pris om jeg starter i god tid. Jeg klarer ikke skyndte meg å handle, det må være at jeg kommer over noe eller vet at den og den kan like det osv. Å vente med det til siste liten blir fort veldig dyrt og det har vi rett og slett ikke råd til å holde på med. Det negative med å starte så tidlig er at det føles fryktelig lenge til jeg kan få gi gavene, jeg er jo så fornøyd selv med det jeg finner og gleder meg til å gi! Barnslig glede her altså

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:31.