|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Innbrudd og ulåst dør?
En ikke uvanlig modus her i byen har vært at de går fra dør til dør, åpner den, rapper det som ligger i gangen (telefoner, lommebøker, bilnøkler) og så stikker. Om folk er hjemme eller ikke. Og jeg vil tro at om de da merker at huset er tomt og stille og mørkt så vurderer de en runde i huset?
|
|
|
#2 |
|
Klar
|
Sv: Innbrudd og ulåst dør?
Er det sant?! Skal jeg slutte å mobbe mannen for at han er skyggeredd som ikke går ut med søpla uten å låse en gang, altså? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Innbrudd og ulåst dør?Jeg har ikke gått fra huset ulåst, men en gang glemte jeg å lukke og låse ytterdøra etter meg (den stod nesten helt inntil da) etter å ha kommet hjem med et lass handleposer. Jeg oppdaget ikke det før jeg stod opp og skulle ut neste morgen. Da hadde mannen vært bortreist om natten og jeg er skikkelig husredd og lytter til alle rare lyder, og denne ene natten kunne jo faktisk hvem som helst ha kommet seg inn.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|