|
|||||||
| Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Rep! For noe fordømt tull!Litt i samme gate: er det noen som vet hvordan det fungerer med lønn når man blir tatt ut til sivilforsvarstjeneste? Jeg har forstått det slik at man ikke får lønn, og at man blir kalt ut til tre ukers kurs i starten. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Kan tituleres
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Rep! For noe fordømt tull!
Man får litt i "lønn" fra Sivilforsvaret, men ikke så mye, man får også tillegg for barn og evt. økte utgifter til barnepass. Noen får full lønn av arbeidsgiver mens de er på kurs, og senere ute på innsats, men slett ikke alle.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Veldig gjerne, hvis du gidder! Jeg har i første omgang fått innkalling til rekrutteringsmøte, men regner med at jeg må fortsette. Jeg har foreløpig ingen barn, men ganske mye i faste utgifter, så jeg håper ihvertfall at jeg rekker å spare opp før jeg må inn. Men det du skriver virker jo ikke så gærent, jeg kan godt stille opp jeg, bare jeg ikke får økonomiske problemer av det og må stille på Luksusfellen neste år. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Kan tituleres
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dagsatsen til Sivilforsvaret er på svimlende 161 kr.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|