Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Didriksons vinterdress, erfaringer

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-10-13, 23:51   #25
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Didriksons vinterdress, erfaringer

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg ville kjøpt 104 og 110 til dem, men nå er jeg litt økonomisk i størrelsene .

Lillesøster hadde 98 i vinterdress fra Reima i hele fjor. Hun var nok lavere enn jenta di da hun begynte å bruke den. Nå er hun litt over meteren, og jeg håper den holder til jul så jeg kan kjøpe ny på salg etter jul, og da kjøper jeg 110.
Hun har 104 i vårdress, den kjøpte jeg til henne i vår, og den er absolutt ikke for stor.

Men hun hadde 86 i babymodellen i vinter som var og den var ikke for liten Gutten hadde faktisk 92, men den var knapp på slutten. Han kan kanskje ha 110 ja, for han fyller mer både her og der. Litt mer usikker på jenta som er ca 95-96cm og helt vanlig tynn.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:00.