|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ikke lenger mulig å kjøpe nye dører på "gamle" IKEA kjøkken?Jeg var på IKEA rett før stengetid i går og rakk ikke få fullført forespørselen om nye skapdører på kjøkkenet mitt.
|
|
|
#3 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Ikke lenger mulig å kjøpe nye dører på "gamle" IKEA kjøkken?Oj, jammen bra vi pusset opp kjøkkenet i forfjor, vi vurderte å vente et år eller to, godt vi ikke ventet, det hadde nok kostet oss. Så dumt.
|
|
|
#4 |
|
anglofil
Sv: Ikke lenger mulig å kjøpe nye dører på "gamle" IKEA kjøkken?
|
|
|
#5 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Ikke lenger mulig å kjøpe nye dører på "gamle" IKEA kjøkken?Det er dødskjipt, de må jo få lov å bytte ut sortimentet i ny og ne, men de bytter jo HELE tiden. Vi har Billyhyller med glassdører med sånt mønster i, og nylig ville vi kjøpe ekstra dører til å ha i ei hylle til, men dørene er selvfølgelig utgått ... Som med mye annet vi har prøvd å få tak i. Argh. Så når man kjøper noe på Ikea bør man forsikre seg om at man aldri trenger nye deler til det senere.
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Det gamle kjøkkenet har eksistert i 20 år, så jeg synes det er litt drøyt å påstå at de bytter HELE tiden. Det meste IKEA produserer, finnes temmelig lenge før det ikke er i salg mer.
|
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Ikke lenger mulig å kjøpe nye dører på "gamle" IKEA kjøkken?Du kan kjøpe dører til gammelt format på Studio et eller annet på Frogner. Jeg tror det er på Niels Juels gate. Det er ikke nødvendigvis samme type dørere, men de har alternativer både til de nye og gamle IKEA-kjøkkene, men jeg er kanskje litt sent ute, men det kan være greit for andre å vite. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Ikke lenger mulig å kjøpe nye dører på "gamle" IKEA kjøkken?Du kan fortsatt etterbestille fra lager i Sverige, så vidt jeg har forstått. Vi var trege i fjor sommer og fikk ikke byttet kjøkken før i sommer og det er vi nokså lettet for nå.
|
|
|
#9 |
|
Tankefull
|
Sv: Ikke lenger mulig å kjøpe nye dører på "gamle" IKEA kjøkken?Kan jeg fremdeles bestille deler til mitt FAKTUM kjøkken?
|
|
|
#11 |
|
anglofil
Sv: Ikke lenger mulig å kjøpe nye dører på "gamle" IKEA kjøkken?Men nå er jeg veldig forvirret, hvordan kunne de si til meg i går da at det ikke var mulig? Jeg misforstod jo tydligvis ikke ....
|
|
|
#12 |
|
Fortynnet
|
Sv: Ikke lenger mulig å kjøpe nye dører på "gamle" IKEA kjøkken?Det står jo at man fortsatt kan bestille deler til det gamle? http://www.ikea.com/ms/no_NO/custome...ettersalg.html |
|
|
|
|
|
#13 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Sv: Ikke lenger mulig å kjøpe nye dører på "gamle" IKEA kjøkken?På Ikea i Haparanda for tre uker siden fikk jeg beskjed om at de gamle dørene ikke er å finne i butikk eller på nett, men at de kan bestilles.
|
|
|
#15 |
|
Tankefull
|
Sv: Ikke lenger mulig å kjøpe nye dører på "gamle" IKEA kjøkken?Kan bestilles 2 år fremover fra 15.4 2013.
|
|
|
#16 |
|
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Ikke lenger mulig å kjøpe nye dører på "gamle" IKEA kjøkken?Eg har lakkert fire dører til høgskap (billakkeringsfirma i Bergen). Dei blei fantastisk fine! Grøne og glossy, i mitt tilfelle da. Ein velger nett den fargen ein vil ha, er jo hundrevis å velge i. Betalte ... 6 eller 8000, hugsar faktisk ikkje. Da var dei lakka både på front og innside.
|
|
|
#18 |
|
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#20 |
|
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, det er greit å ha i minnet.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|