Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

London eye og kø

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-10-13, 22:42   #1
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: London eye og kø

Hva prioriterte dere da Odelia, og hva falt i smak hos ungene?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-13, 22:53   #2
Odelia
Bør lage seg en tittel selv

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: London eye og kø

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Hva prioriterte dere da Odelia, og hva falt i smak hos ungene?

Jeg og mannen dro uten barna, men sammen med to andre par så jeg aner ikke hva som falt i smak hos ungene (bortsett fra et bilde av oss på Tower Bridge of London som vi hadde lovet dem siden de av en eller annen grunn har en fascinasjon for denne).

Mannen min hadde ikke vært i London før så vi prioriterte å titte på Big Ben, Westminister Abbey, Buckingham Palace, Madame Tussauds, etc og så var det jo shopping og diverse gater/marked som stod aller høyest på lista. Neste gang håper jeg vi får til St Pauls Cathedral, Shakespeare Globe Theatre, Tate Modern, British Library, British Museum, National Gallery, Old Operating Theatre, The Dungeons (evt War Museum) og Victoria & Albert Museum. Jeg har vært på de fleste av disse og synes absolutt de er verdt enda et besøk, men de fleste er kanskje ikke interessante for barna? (Vi drar uten barn også neste gang så jeg har ikke satt meg inn i hva som er av tilbud for barn.)

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:36.