|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Sv: Spiselige gaver?Jeg med mine gjæringsprosjekter må gi bort noe slikt (fine glass med sauerkraut, salsa, hvitløksfedd med krydderurter, sennep osv.) Jeg har også tenkt til å prøve meg på speking nå, blir det vellykket så gir jeg kanskje hjemmelaget spekemat i julegaver. Speket andebryst f.eks. |
|
|
|
#2 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Spiselige gaver?
Ja, det syns jeg du skal.
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: Spiselige gaver?Varm sjokolade med brandy (kakao, altså) går det jo an å lage, men det er vel ikke så egnet som gave. Noe slags konfekt med de ingrediensene må vel gå an? F.eks. lage marsipan med brandy, og sjokoladetrekk utenpå. Med en dæsj kaffe i sjokoladen. |
|
|
|
#4 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Spiselige gaver?Marsipan og sjokolade var lurt. Skal se etter oppskrift. Liker hverken kaffe eller brandy selv så da er det ikke så lett å lage det på slump.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|