|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Aquarist
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Å gå rundt på flyI fly, båt, tog og busser sitter man stille på plassen sin. Med mindre man må på do. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Elsker gamlis- godis
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Å gå rundt på flyJa, vi bruker midtgangen. Mulig det irriterer folk, men jeg reiser mye alene med lillegutt, og han NEKTER å sitte i setet sitt. Under take-off og landing må jeg ha ham på fanget mens han står i bue og hyler. Jeg klarer faktisk ikke holde på ham over lenger tid. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Tar en fot av gangen
Hvor: Havørnbyen
Sv: Å gå rundt på fly
Det kjenner jeg igjen.
|
|
|
|
#4 |
|
kamerat
|
Sv: Å gå rundt på flyJeg går som regel turer med ungene i midtgangen på lengre flyturer, men de får naturligvis verken herje alene eller plage andre flypassasjerer. Jeg ser ikke det helt store problemet med det.
|
|
|
#5 |
|
Kidding, right?
|
Signerer hvert ord. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Jeg ser ikke heller det store problemet med om noen går en rolig tur i gangen. Min sønn har bare ikke skjønt at det er "lov" - han gjør det bare ikke uten. Når vi reiste til Beijing for to uker siden så sov han fra gate til gate |
|
|
|
|
|
#7 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: Å gå rundt på flyOliver og storebror får ikke lov å vandre rundt i midtgangen når vi er i fly.
|
|
|
#8 |
|
Absolut ateist
|
Pfft. På tog bestiller man familiekupé slik at ungene slipper å sitte i ro.
|
|
|
#9 |
|
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
Sv: Å gå rundt på flyNår jeg reiste nedover til Spania alene nå sist i påsken var det en liten unge bak meg. Det var en familie på 2 voksne og 2 barn. Barna var vel en 3-4 år eller noe. Gutten jeg hadde bak meg var så urolig hele tiden og ordnet og styret med brettbordet så jeg holdt på å bli gal. Sa foreldrene noe? Nei da, |
|
|
|
|
|
#10 |
|
By the Sea
|
Sv: Å gå rundt på flyVi reiste halve jorda rundt i fjor - minste var baby, men eldstemannn på 3 vandret ikke i midtgangen, nei.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|