Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Røykere - hva gjør dere med sneipene?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Kaster dere sneiper på bakken?
Ja 15 21,43%
Nei 9 12,86%
Jeg røyker ikke, men vil se svarene. 46 65,71%
Deltakere: 70. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-05-07, 12:58   #13
bina
Ustabil

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Røykere - hva gjør dere med sneipene?

Jeg røyker ikke, og jeg irriterer meg grenseløst over at folk får seg til å kaste sneipen på bakken. Stort sett er det jo sigaretter, og si hva dere vil, men de filtrene løser seg ikke opp av et regnskyll.

Jeg syns at sneiper bør medbringes, akkurat som hundebæsj. Hvis man på død og liv må røyke mens man går på gata får man sørge for å ha med en dertil egnet beholder for å putte søpla si i.

At det ikke finnes askebeger er en vannvittig dårlig unnskyldning. Det blir som å si at det er greit å kaste ispapir på bakken hvis man ikke finner en søppelkasse.

Forresten syns jeg mange av de askebegrene som står nesten gjør vondt verre. For folk gidder jo ikke slokke sigarettene sine en gang, så de ligger der og ryker i lang tid etterpå. Enkelte kjøpesentre har store askebegre rett ved inngangen, og jeg får rett og slett pusteproblemer når jeg passerer slike.

Røyking i det offentlige rom burde forbys, og kasting av sneiper burde bøtelegges!

bina er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:51.