Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

I-landsproblemer

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-11-13, 10:14   #1
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I-landsproblemer

Ungene mine ser på Netflix på hver sin iPad, så da kan ikke jeg se Glee. Også har jeg vondt i hodet og gnagsåret og viljen og SKAL ut og løpe.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv  
Gammel 16-11-13, 11:25   #2
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Ungene mine ser på Netflix på hver sin iPad, så da kan ikke jeg se Glee. Også har jeg vondt i hodet og gnagsåret og viljen og SKAL ut og løpe.

Har du ikke oppgradert sånn at 5 kan se samtidig? Alle i familien har sin profil og sånn at ungene kommer rett inn på Just for kids og jeg slipper å få forslag om smurfene basert ut fra tidligere sette ting?

Gammel 16-11-13, 11:50   #3
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Jeg skal trene, men yndlingsbuksen min er på vask og da må jeg ha på meg den grå og dønn stygge buksen som jeg har arvet fra Storebror. Det er skikkelig demotiverende og dessuten urettferdig! Jeg skal ihvertfall ikke trene i mer enn en time, ikke med den stygge buksen. Det får da være måte på, og dessuten er det jo lørdag.
Sola skinner irriterende skarpt og jeg finner ikke solbrillene mine.

Drømmedama er ikke aktiv  
Gammel 17-11-13, 18:22   #4
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Har du ikke oppgradert sånn at 5 kan se samtidig? Alle i familien har sin profil og sånn at ungene kommer rett inn på Just for kids og jeg slipper å få forslag om smurfene basert ut fra tidligere sette ting?

Nei, koster det mer? Jeg synes de profilene funker skitdårlig - jeg får bare ungegreier og det står Se videre med profilen til Sneipen, selv om det står mitt symbol i hjørnet.

Á propos ilandsproblemer.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:13.