|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: I-landsproblemerUngene mine ser på Netflix på hver sin iPad, så da kan ikke jeg se Glee.
|
|
#2 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: I-landsproblemer
Har du ikke oppgradert sånn at 5 kan se samtidig? Alle i familien har sin profil og sånn at ungene kommer rett inn på Just for kids og jeg slipper å få forslag om smurfene basert ut fra tidligere sette ting?
|
|
#3 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: I-landsproblemerJeg skal trene, men yndlingsbuksen min er på vask og da må jeg ha på meg den grå og dønn stygge buksen som jeg har arvet fra Storebror. Det er skikkelig demotiverende og dessuten urettferdig! Jeg skal ihvertfall ikke trene i mer enn en time, ikke med den stygge buksen. Det får da være måte på, og dessuten er det jo lørdag. |
|
|
|
|
#4 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: I-landsproblemer
Nei, koster det mer? Jeg synes de profilene funker skitdårlig - jeg får bare ungegreier og det står Se videre med profilen til Sneipen, selv om det står mitt symbol i hjørnet.
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|