Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Bakgrunn for nicket og avataren din?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-05-07, 00:29   #1
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bakgrunn for nicket og avataren din?

Veronal er nicket mitt fordi det forteller alle og enhver at jeg er fagnerd og glad i Italia. Veronal var det første kommersielle barbituratet og fikk navnet sitt fordi en ignorant mente at Verona var den mest søvndyssende plassen på jord. Helt feil, selvfølgelig. Verdens beste vin dyrkes i åssidene til Verona.

Flere har fått en overdose Veronal - deriblant mannen på 200-lappen (ja, Hydros Birkeland) og Marilyn Monroe.

Avataren er min heltinne Ani DiFranco fra albumet Little Plastic Castle. Ani er verdens beste singer/songwriter. Noen tror jeg ser slik ut.

Gammel 10-05-07, 00:32   #2
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Avataren er min heltinne Ani DiFranco fra albumet Little Plastic Castle. Ani er verdens beste singer/songwriter. Noen tror jeg ser slik ut.

Jeg trodde det var hun ene fra frustrerte fruer.

Gammel 10-05-07, 00:32   #3
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg trodde det var hun ene fra frustrerte fruer.

Jeg kan ikke ha annet enn en kvalitetsavatar.

Gammel 10-05-07, 00:36   #4
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Mitt nick er et ordspill av Lille, som jeg kaller Leona og navnet hennes.
Avataren min var det noen som fant til meg, Kirsebær kanskje, som mente
at den passet meg ypperlig.

Gammel 10-05-07, 11:20   #5
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Avataren er min heltinne Ani DiFranco fra albumet Little Plastic Castle. Ani er verdens beste singer/songwriter.

Høsten 2000 gjorde jeg nesten ikke annet enn å sitte og sture og høre på live-versjonen av "Untouchable Face". Det var faktisk den sangen jeg utelukkende hørte på i flere måneder. Bitter, moi?

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-07, 11:28   #6
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Navnet mitt betyr "velsignet", så en venninne av meg brukte "Blessed" som nick på meg på mail. Men på et eller annet tidspunkt ble "blessed" til "divine". Nuvel, Divine har fulgt meg i mange år, men det ble i ugangspunktet valgt litt tilfeldig etter at alle de andre nickene jeg ville ha, allerede var i bruk. Jeg ville egentlig ha Calypso.

Avataren min er Divine. På NM hadde jeg Divine Brown som avatar.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-07, 11:45   #7
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ingen kallenavn og har vanligvis pleid å bruke mitt eget navn som brukernavn og slikt, men skilpaddenicket har jeg brukt i en del år på et par ulike forum. Jeg valgte det i sin tid fordi det jeg pleide å bruke var opptatt da jeg skulle registrere meg et sted, og så kikket jeg meg rundt i rommet og fikk øye på skilpaddene vi hadde på den tiden. Ikke så veldig fantasifullt og ingen dypere mening.

Avataren er jeg derimot veldig glad i, den laget snille, flinke Maximillia til meg da jeg fant ut at jeg ville bytte bort bildet av sønnen min som jeg hadde tidligere på NM. Så nå kan jeg nok aldri bytte nick.

Gammel 10-05-07, 11:51   #8
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pelen er kallenavnet som faren min bruker og alltid har brukt. Han uttaler det Pelén men skriver det Pelen (av flere årsaker). Da jeg har en veldig flott og bra pappa så er Pelen-navnet noe veldig positivt for meg.

Avataren har jeg brukt i mange år, den har aldri vært skiftet ut. Det er meg kjørende formulabil. Vi hadde en konkurranse i jobben og flere fra hvert land fikk mulighet å samles på et sted i Sverige og kjøre biler, veldig raskt. Trenger jeg å fortelle at det var kult?

Jeg valgte det bildet da det er et flott bilde, man ser det konsentrerte blikket mitt. I tillegg liker jeg at det er meg, men at det ikke er mange som kan kjenne igjen meg uansett. Jeg er langt i fra en motorsykkelberta så derfor er det litt morsomt også.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-07, 11:52   #9
Sue
Nye muligheter :o)

Sue sin avatar

Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg registrerte meg på SG en gang for lenge siden med Sue fordi det ligner på mitt egentlige navn samtidig som jeg var veldig ukjent. (Var veldig redd for å bli gjenkjent som prøver og attpåtil på et forum på internett - der var det jo liksom bare nerder... og meg da... )
Så ble jeg gravid og meldte på SM som Nellevis - noe som er veldig likt mitt egentlige navn. Etter en stund på NM med dette nicket følte jeg for å trekke meg litt tilbake igjen og byttet tilbake til utgangspunktet; Sue.

Avateren min er jeg ikke fornøyd med ennå... Leter litt rundt innimellom, men har ikke funnet den ultimate Sue-avataren. Så inntil videre blir det disse apene.

Gammel 10-05-07, 13:01   #10
lille my
Erfaren

lille my sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
lille my er populærlille my er populærlille my er populærlille my er populær
Standard

Lille my for jeg er veldig glad i mummi trollene (skrives det sånn mon tro ? ) ,og syns lille my er bare fantastisk .
Avataren er et bilde jeg har tatt selv,som jeg er ganske fornøyd med .

Gammel 11-05-07, 22:57   #11
alphaMale
The Million Dollar Man

alphaMale sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
alphaMale er litt kulalphaMale er litt kul
Standard

Veronal er nicket mitt fordi det forteller alle og enhver at jeg er fagnerd og glad i Italia. Veronal var det første kommersielle barbituratet og fikk navnet sitt fordi en ignorant mente at Verona var den mest søvndyssende plassen på jord. Helt feil, selvfølgelig. Verdens beste vin dyrkes i åssidene til Verona.

Flere har fått en overdose Veronal - deriblant mannen på 200-lappen (ja, Hydros Birkeland) og Marilyn Monroe.

VIN?

Hvilke vin referer du til???

- Friends help you move, REAL friends help you move bodies.
alphaMale er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-07, 23:07   #12
Blånn
Bør lage seg en tittel selv

Blånn sin avatar

Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Blånn fordi jeg er blond i håret. Avataren fant jeg nettop, men det er en blondine...

Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-07, 23:13   #13
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av alphaMale, her.

VIN?

Hvilke vin referer du til???

Druene til verdens beste vin (amarone) dyrkes der, i hvert fall.

Gammel 11-05-07, 23:20   #14
alphaMale
The Million Dollar Man

alphaMale sin avatar

Standard

Du kan mao anbefale Dal Forno Amarone della Valpollicella 1998?

Gammel 11-05-07, 23:21   #15
alphaMale
The Million Dollar Man

alphaMale sin avatar

Standard

Beklager avsporingen BTW.

Gammel 11-05-07, 23:31   #16
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av alphaMale, her.

Du kan mao anbefale Dal Forno Amarone della Valpollicella 1998?

Det er i hvert fall den dyreste.

Gammel 11-05-07, 23:24   #17
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Hadde samme navn på NM. Storebror heter noe helt annet men kalte seg selv Ginga av en eller annen grunn. Hørte navnet så ofte så dette er "jentenavnet" for Ginga. Det første som falt meg inn.. K bak her inne fordi det allerede er en Gina her.
Bildet er av Catherina Zeta Jones. Vakker dame.
HAr fått nytt kamera nå og skal laste inn bilde av mine små gull snart.

Gammel 12-05-07, 23:33   #18
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sukk .. amarone. Rødvin er ikke det samme etter at man har smakt amarone.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-07, 23:39   #19
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Nå ble jeg skuffet, jeg trodde du faktisk hadde det morsomme fjeset der.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-07, 09:59   #20
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Nicket ble til på SM, og da prøvde jeg utallige andre først, men alt var opptatt.
Tilslutt havnet jeg på dette, så sånn ble det.

Avataren husker jeg søren ikke hvordan jeg kom over. :hm:
Men på NM fikk jeg en bevegelig pupp, som ikke kan legges inn her.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:41.