Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hopper de over lilla/advent

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-11-13, 21:54   #1
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hopper de over lilla/advent

Jeg er ikke oppvokst med noe strengt skille mellom advent og jul, så denne tråden fikk meg til å føle meg virkelig harry.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-13, 22:01   #2
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg er ikke oppvokst med noe strengt skille mellom advent og jul, så denne tråden fikk meg til å føle meg virkelig harry.

At du skulle vere harry er jo heilt utenkelig, særleg når ein ser på avatar-biletet ditt

Gammel 29-11-13, 22:05   #3
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

At du skulle vere harry er jo heilt utenkelig, særleg når ein ser på avatar-biletet ditt

Selvsagt er det utenkelig. Jeg er et gjennomført stilikon.

Gammel 29-11-13, 22:08   #4
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Tally: jeg vet jo det.

Jeg blir jo ikke sur eller sjokkert, men jeg syns helt oppriktig at folk gjør det FEIL når de gjør det annerledes og rart. Og så syns jeg ikke det er et alvorlig nok tema til at jeg gidder å vandre toleranseruten min i hodet mitt.

Jeg vet jo det, jeg syns bare det er rasende festlig at man syns en tradisjon er riktigere enn en annen. Det vil si, det er festlig når du syns det, ikke alltid like festlig når andre, mindre tolerante gjør det.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-13, 22:03   #5
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tror du er mer "i tiden" enn Harry.

Gammel 29-11-13, 22:08   #6
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Tror du er mer "i tiden" enn Harry.

Jeg har hørt mangt og meget om meg selv. "I tiden" har dog merkelig nok vært totalt fraværende.

:skoggerler fortsatt:

Gammel 30-11-13, 22:00   #7
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg pynter verken med lilla eller rødt til advent/jul. Hvite adventslys, adventsstjerner i vinduene, utendørs belysning i et tre og ellers naturpynt med litt rimpynt på og svibler/amaryllis. Sånn ser det ut her fra 1. desember til 1. januar. Juletreet kommer opp lille julaften.

Gammel 30-11-13, 22:11   #8
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

og svibler/amaryllis.

Ja, svibler må vi ha i desember. Jeg kjøpte i går. Det er skikkelig julelukt for meg.

Gammel 01-12-13, 16:06   #9
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Ja, svibler må vi ha i desember. Jeg kjøpte i går. Det er skikkelig julelukt for meg.

Uff. Det er jo eigentleg det. Men den jula eg var gravid og me var hjå svigers enda eg opp med å flytta alle sviblane hennar ut i kjellartrappa pga kvalme. Og ho for rundt med dystert blikk og hadde svigerdatter from hell.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:26.