Sv: Kroppen fire dager etter fødsel (jmf "Fotballfrue" bildet...)
Opprinnelig lagt inn av Darth, her.
Jeg syns man skal være varsom med å eksponere barna sine - særlig i kommersiell virksomhet.
Opprinnelig lagt inn av noen, her.
Enig. Når barna er gamle nok til å være med å avgjøre selv om de vil ha bilder av seg på nett, blir det noe annet, synes jeg.
Dett er jeg helt fullstendig enig i. Det som jo er med slik blogging som hun bedriver, er jo at det er vanskelig å skille mellom privatpersonen Karoline og Fotballfrue - og hvis man leser kommentarfeltet hennes så er det mange som ser på henne som en slags venn - og da blir det vanskelig for henne å opprettholde den distansen og ikke ville vise brem babyen sin, tenker jeg.
Jeg må si at jeg er helt fascinert av dette blogglivet. Jeg er jo aktiv på nett og her på FP og har jo en relasjon til mange av dere her inne. I et forum er det jo et mye mer likeverdig enn i forholdet mellom en toppblogger og dennes lesere.
Det kan jo godt hende at noen av leserne hennes vil synes det er sårt/rart/dumt at de ikke får se babyen - nettopp fordi de har fulgte henne i årevis og ser på henne som en slags venn - eller i hvertfall en de har en relasjon til.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
|