|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva får barnet/barna til jul i år?Jeg kjøper fra de fleste familiemedlemmer, så har oversikt over det meste.
|
|
|
#63 |
|
Klar
|
Sv: Hva får barnet/barna til jul i år?4,5 åringen får snøsparkesykkel, sengesett med LegoFriends og malesaker |
|
|
|
|
|
#64 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva får barnet/barna til jul i år?
Når i 2010 er han født? Jeg har en treåring som sier han ønsker seg skøyter, men jeg er veldig usikker på om han faktisk hadde brukt dem eller om han er for liten.
|
|
|
|
#65 |
|
Er frisk!
|
Sv: Hva får barnet/barna til jul i år?9-åringen: Puslespill, Music Angel og Aftenposten Junior-abonnement.
|
|
|
|
#66 |
|
Medlem siden: Apr 2012
Hvor: opp ei trapp og inn ei dør
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva får barnet/barna til jul i år?20 åringen: sodastream
|
|
|
#67 |
|
Elsker gamlis- godis
Han er født i slutten av november. Han ble så skuffet i fjor da jeg snørte på storebror skøytene. Øynene ble store og våte da han stakk benet forventningsfullt frem for å få på skøyter og jeg sa at han ikke hadde.
|
|
|
#68 |
|
|
Sv: Hva får barnet/barna til jul i år?Åh, da er han like gammel som min, så da kan det være verdt et forsøk.
|
|
|
|
#70 |
|
|
Sv: Hva får barnet/barna til jul i år?Mini: Ingenting. Han får presanger nok, trenger ingenting akkurat nå og skjønner ingenting av det. Junior har kjøpt bokstaver til han som han skal på soveromsdøra si. |
|
|
|
|
|
#71 |
|
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva får barnet/barna til jul i år?Eldste: Dundyne fra oss. Vindeltorn fra småsøstrene. Mellomste: Lego rideleir fra oss. En kinodate alene med storesøster fra søstrene. Yngste: Rice lekekasse fra oss, og noe jeg ikke får vite siden de tydelig ser på lillesøster som en del av meg.
|
|
|
#72 |
|
Kald på føttene
|
Sv: Hva får barnet/barna til jul i år?Sjuåringen får monopol brettspill og et ps3-spill han ønska seg, og muligens en liten ting til hvis jeg kommer på noe.
|
|
|
#73 |
|
Drømmer
|
Sv: Hva får barnet/barna til jul i år?Poden får forøvrig disney infinity og playmobil drageborg, koster rundt tusenlappen. Sist redigert av Chablis : 19-12-13 kl 11:07. |
|
|
|
|
|
#74 |
|
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Sv: Hva får barnet/barna til jul i år?Eldstemor får rideleiren fra Lego friends og slalomski, mellomste får sjørøver jake duplo og larven aldrimett brettspill og minsten får akebrett.
|
|
|
#75 |
|
WF: BNBE
Sv: Hva får barnet/barna til jul i år?Eldste får Lego Friends, en bok og en nattlampe. Av broren får hun Monster High. Minste får Lego City, en bok og en nattlampe. Av søstera får han Brannmann Sam brannstasjon.
|
|
|
|
#76 |
|
Elsker gamlis- godis
Han har aldri prøvd da. Men han må jo få prøve når storebror skal og han må være med.
|
|
|
#77 |
|
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva får barnet/barna til jul i år?Guttungen på (2006): snøsparkesykkel og skylanders swap force, rubiks kube fra lillesøster
|
|
|
#78 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Sv: Hva får barnet/barna til jul i år?Her får alle barna (utenom babyen, som fikk sengehimmel) skøyter til jul i år. Tvillingene fikk nye sykler til bursdagen som var nå nettopp. Barna er hhv 5, 5 og snart 3,5 år. |
|
|
|
|
|
#79 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Hva får barnet/barna til jul i år?I år er jeg virkelig fornøyd med gavene til barna!!
|
|
|
#80 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Costa Blanca, Spania
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva får barnet/barna til jul i år?2 kattunger! De har fått dem allerede og det var større suksess enn vi hadde trodd. På julaften får de gaver fra andre i familien.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|