Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Modding av skrivefeil

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-10-06, 19:55   #1
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 247
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Modding av skrivefeil

Jeg har vært borte en uke og har helt falt ut av denne tråden, men hvis den fortsatt handler noe om modding av skrivefeil; kan noen modde meg?

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 20:29   #2
Zefid
Moden

Zefid sin avatar

Blogginnlegg: 1
Zefid er litt kulZefid er litt kul
Standard

sist jeg sjekket handlet vel denne tråden om romantiske gaver tror jeg

Gammel 07-10-06, 20:31   #3
HP
Administrator

HP sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zefid, her.

sist jeg sjekket handlet vel denne tråden om romantiske gaver tror jeg

Det er nok noen sider siden. I det siste har den handlet litt om skrivefeil, litt lovprising av forumet og endel om hvem som har det mest forumvennlige kontoret.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 20:33   #4
Zefid
Moden

Zefid sin avatar

Zefid er litt kulZefid er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Det er nok noen sider siden. I det siste har den handlet litt om skrivefeil, litt lovprising av forumet og endel om hvem som har det mest forumvennlige kontoret.

javisst ja, skal vi se mitt bidrag til forumvennligkontor; hjemmekontor

Gammel 07-10-06, 20:41   #5
Anne
Bør lage seg en tittel selv

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Værsågod, modd i vei, Mim

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 20:50   #6
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Var det ikke noe flørting på gang og, eller var det i en annen tråd :forvirret av å prøve å henge med:

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 20:51   #7
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^3, her.

Var det ikke noe flørting på gang og, eller var det i en annen tråd :forvirret av å prøve å henge med:

Flørting er det vel overalt?

Gammel 11-10-06, 10:11   #8
Mani
Helt vanlig

Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Flørting er det vel overalt?

Jeg tror nesten vi kan konkludere med at de der to, tre mennene her inne er i flørtehimmelen. Må være vanskelig for dem å få tid til å svare på noe annet.

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Savner du noe action her?

Vi kan snakke om sosial dumping. Jeg hørte på radioen i dag morges at i følge en FAFO-forsker (tror jeg det var) så er Norge verst i klassen i forhold til sosial dumping, d.v.s. underbetaling av utenlands arbeidskraft, spesielt i byggebransjen.

Akkurat nå sitter jeg og venter på tilbakemelding etter kontraktsforhandlinger med et firma som har frynsete rykte i så måte. Jeg er har ikke lyst til å inngå kontrakt med dem og de prøvde seg på å protestere på at jeg ville ha med en streng, anti-sosial dumping-klausul i kontrakten, men de var billigst og løsningen deres var grei nok, så jeg måtte i forhandlinger med dem enten jeg ville eller ikke.

Møkkafirma!

Jeg liker din sosiale samvittighet Nenne.

Mani er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 10:25   #9
Mani
Helt vanlig

Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Klarte å svare på noe seriøst også, jeg.

Dyktig!

Mani er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 10:39   #10
juzzy
Wannabe

juzzy sin avatar

juzzy har et hav av muligheter foran seg
Standard

Klarte å svare på noe seriøst også, jeg.

Synes du er flink jeg ...

Gammel 07-10-06, 20:51   #11
HP
Administrator

HP sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Joda, det var vel like etter gavetipsene, tror jeg.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 20:52   #12
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 00:04   #13
Møøse
I could be violet sky

Møøse sin avatar

Hvor: Oslo
Møøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de fleste
Standard

Og det er MEG, enstemmig vedtatt, både når jeg er på jobben og når jeg har "hjemmekontor" (som hovedsakelig foregår i vaskekjelleren...)

Opprinnelig lagt inn av Siggi, her.

hva i all verden betyr å modde en skrivefeil????

Hakke peiling. Er det noen som vet det, da? Jeg trodde dette var en test jeg

Gammel 07-10-06, 22:34   #14
Siggi
håpløs

Siggi sin avatar

Siggi har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Jeg har vært borte en uke og har helt falt ut av denne tråden, men hvis den fortsatt handler noe om modding av skrivefeil; kan noen modde meg?

Siggi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-06, 22:54   #15
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Siggi, her.

Ja, det er jo et betimelig spørsmål etter 620 innlegg.

Gammel 08-10-06, 08:37   #16
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her er det bare å modde så mye man ønsker! - Ja, på skrivefeil altså. Jeg setter ikke min ære i å ha perfekt norsk inne på forum jeg. Det blir en god del kommaer, tankestreker og prikker, ikke minst!...

Når det kommer til kontorer, så har jeg perfekt kontor 60% og de 40% jeg er utleid av firmaet har jeg verdens dårligste kontor til surfing. MEN jeg er så fersk og har så mye å gjøre at jeg har ikke tid til å grunne noe særlig over det.

Julegaver vil jeg ikke snakke om

Og jeg BØR kanskje ta meg tid til å lese hele denne tråden

Gammel 08-10-06, 00:12   #17
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Jeg har vært litt redd for at denne tråden skulle dø ut, det har vært litt laber aktivitet et par dager. Det er godt å se at diskusjonen begynner å ta seg opp igjen.

Modding av skrivefeil; har vi diskutert det? Hvor da?

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 00:16   #18
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har vært litt redd for at denne tråden skulle dø ut, det har vært litt laber aktivitet et par dager. Det er godt å se at diskusjonen begynner å ta seg opp igjen.

Modding av skrivefeil; har vi diskutert det? Hvor da?

ca.. side 1

That`s it

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-06, 01:51   #19
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Alt jeg ikke har fått med meg etterat jeg la inn et innlegg sånn omtrent blandt de første 50 ...

Eehh, mine romantiske gaver har vært bla drill, ny vask til lilledoen, og nå sist en pussemus fra Black & Decker. Alle ønsker som ble oppfyllt :forelsket:

Far få forresten ikke mer verktøy, nå må han kjøpe selv. HAn får andere ting han tror han ikke trenger !

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 00:34   #20
juzzy
Wannabe

juzzy sin avatar

juzzy har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg har vært litt redd for at denne tråden skulle dø ut, det har vært litt laber aktivitet et par dager.

Jeg synes virkelig at diskusjonen har dabbet av nå altså...

Flere som har vinterferie eller??

Emneord
klassiker, panda, skrivefeil, unevnelig forum

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:06.