|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kanariøyene - behov for bukse?Jeg ville nok i det minste hatt med et langt skjørt. Tror ikke det er knallvær der akkurat nå. Foreldrene mine drar i dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Kanariøyene - behov for bukse?Jeg har alltid syntes det er kaldt på kvelden på denne tiden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kanariøyene - behov for bukse?Jeg ville absolutt tatt med bukse ja. Kan være kjølig på kveldene.
![]() |
#7 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Kanariøyene - behov for bukse?Vi var der i juleferien for to år siden, og hadde behov for bukse både morgen og ettermiddag. Angret på at vi ikke hadde flere buksercog gensere med oss.
![]() |
#9 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Kanariøyene - behov for bukse?Jeg så for meg at langermet genser ville gjøre nytten jeg
![]() |
#11 |
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kanariøyene - behov for bukse?Vi var på Gran canaria i januar et år. Vi angret veldig på at vi ikke hadde med mere bukser og gensere en det vi reiste i. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Kanariøyene - behov for bukse?Jeg hadde tatt med flere bukser, langermede gensere og varme jakker til kveldene. Vi var der i februar et år og vi frøys som bare det på kveldene. Hadde tynn genser og fleecejakke, men frøys fortsatt.
![]() |
#14 |
Off the map.
|
![]() Sv: Kanariøyene - behov for bukse?Ja, ta med cardigans og bukser. Det kan være ganske kjølig på kveldene nå. I går morges var det 14 grader før sola begynte å varme. Det kan også være litt kjølig på dagene, men godt og varmt om dere er heldige.
![]() |
#15 |
trøtt
|
![]() Sv: Kanariøyene - behov for bukse?Jeg hadde med bukser til Tenerife i juli, og brukte dem.
![]() |
#16 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Kanariøyene - behov for bukse?Været kan variere. Har hatt 27 grader og singlet på kveldstid i desember, og jeg har hatt 21 grader og kjølig vind på dagtid i februar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Sv: Kanariøyene - behov for bukse?Vi brukte ikke bukser eller gensere på Tenerife i november. Vi var utrolig heldige med været. Noen bekjente som reiste dit 8 desember og var en uke brukte langbukser og genser på dagtid 3 av 7 dager og alle kveldene. De hadde skikkelig guffent vær og kald vind. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Kanariøyene - behov for bukse?God tur!
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|