Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva gjør dere på nyttårsaften?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-12-13, 23:16   #1
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør dere på nyttårsaften?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Mine foreldre også. Tror aldri de kunne tenke seg å være sammen med oss. De har hatt stort selskap med de samme vennene sine de siste førti årene.

Ja, mine foreldre er ellers veldig greie med barnevakt, men jeg er glad vi aldri er blitt bedt i bryllup nyttårsaften for da hadde vi slitt.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-13, 23:26   #2
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Ja, mine foreldre er ellers veldig greie med barnevakt, men jeg er glad vi aldri er blitt bedt i bryllup nyttårsaften for da hadde vi slitt.

Nøyaktig likt her. Har alltid vært imponert over de som har greid å skaffe barnevakt nyttårsaften. Ikke at vi trenger det da, men det hadde ikke vært mulig.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-13, 23:29   #3
apan
I mål

apan sin avatar

apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nøyaktig likt her. Har alltid vært imponert over de som har greid å skaffe barnevakt nyttårsaften. Ikke at vi trenger det da, men det hadde ikke vært mulig.

Jeg har en venninne som var direkte snurt for at foreldrene ikke stilte som barnevakter fordi hun og mannen ville ha voksenselskap . Det var hennes første år som mor, og hun har en vei å gå på et par punkter, for å si det sånn.

Gammel 29-12-13, 23:32   #4
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg har en venninne som var direkte snurt for at foreldrene ikke stilte som barnevakter fordi hun og mannen ville ha voksenselskap . Det var hennes første år som mor, og hun har en vei å gå på et par punkter, for å si det sånn.

Haha, greit med litt realitetsorientering da.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-13, 23:34   #5
apan
I mål

apan sin avatar

Standard

Haha, greit med litt realitetsorientering da.

Jepp, jeg gjorde en jobb der .

Det kan hende mamma og pappa hadde stilt opp for et bryllup altså, men jeg er ikke sikker.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:21.