|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: For sent å si ifra samme dag?Ja, jeg synes det er for sent samme dag. Jeg har nå begynt å be om tilbakemelding enten de kommer eller ikke. Greit å ha oversikten. Og gjerne en svarfrist et par dager før. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: For sent å si ifra samme dag?
Signerer! |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Inhabil
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: For sent å si ifra samme dag?Jeg syns også det er altfor sent å si ifra samme dag når man har visst om det helt siden man fikk invitasjonen. Har ingen erfaringer selv, men har lest her inne at det er mange som ikke sier i fra i det hele tatt, og det er jo enda verre. Nei, uff, at folk ikke har tanke for andre enn seg selv. Blir helt oppgitt jeg!
|
|
|
#4 |
|
flisespikker
|
Sv: For sent å si ifra samme dag?Jeg synes det er for sent å si fra samme dag. De fleste bursdagsinvitasjonene vi har fått har hatt svarfrist et par dager før, og det er jo veldig greit.
|
|
|
#5 |
|
Kidding, right?
|
Sv: For sent å si ifra samme dag?
Enig. Men tross alt er det bedre å gi beskjed samme dag enn å ikke gi beskjed i det hele tatt. Så må man selvsagt være dønn ærlig hvis man har surret og/eller glemt bort noe. Verre er det jo ikke. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Juba Juba
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: For sent å si ifra samme dag?Jeg synes også det er for sent, og dårlig gjort. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|