Sv: Erna Solbergs kjole
Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.
Jeg må innrømme at veldig mange typer damesko får meg til fnise.
Altså, hadde vi vært skapt for å gå med høye hæler og spisse sko ville føttene våre vært skapt sånn. Jeg synes det ser teit ut med sko som er så til de grader unaturlige.
Så dere må bare le av mine fornuftige, lave sko med bred tå.
Jeg ler av dere også og vet hvem som løper fortest om man må evakuere.
Jeg ville kippet av meg skoene og ilt forbi deg.

Og når ble sko med hæler = skyhøye stilletthæler? Hvis hva som er naturlig er kriteriet for hva man har på seg, ville vi vel gått rundt i Evas (unnskyld, burde jeg si Adams i denne tråden? ) drakt alle sammen?
Jeg går i joggesko, sko med litt hæl eller helt flate ballerinasko, alt etter som, men noen antrekk krever rett og slett hæler. Synes jeg. Det er prikken over i-en, og jeg for min del skulle hatt rimelig invalidiserende ryggplager før noen fikk se meg i finkjolen og flate sko på f.eks julebordet.
Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.
Er hud alltid pent?
Jeg har store, tykke årer og knuter på lår og legger. Hva velger man da, tantete (fy flate for et teit uttrykk) eller å eksponere åreknutene?
Det ble vel ikke sagt at man måtte vise hud? Det finnes da mange lysere strømper/strømpebukser som ikke er helt gjennomsiktige.
Jeg reagerte på de svarte skoene og de tette strømpene til E.S fordi alt liksom gikk "i ett" og jeg tenkte forresten det samme om beinbekledningen hennes da hun var på Skavlan.
(Høyrepratet gidder jeg ikke å høre på, da konsentrerer jeg meg heller om andre og mer vesentlige ting. Sko, f.eks. )
|