Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Vi som fascineres av FINN (versjon III)

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-01-14, 19:47   #1
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon III)

Opprinnelig lagt inn av Sneglo, her.

Eg lurer fortsatt på den sengehimmelen som henger i stua jeg da.

Det er et soverom, selv om det ser mer ut som en jungel, og det er en myggnetting. Siden helårsmyggen er så plagsom i Nord-Trøndelag.

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Hva er kjedene som henger ned fra skapene under kjøkkenvasken?

Det er jo en dungeon, ser du. Gitter på skapene og alt mulig. Klart litt kjetting gjør det hele litt mer autentisk.

Da jeg så prisen på huset tenkte jeg at hm, ja jammen kunne jeg flytta "hjem". Men da jeg så litt videre innså jeg at dette ville kostet altfor mye å rette opp. Hadde bare galskapen stoppet ved garasjeporten, men de har flislagt drageren og støttebjelken i stua ... Også de "stukkatur"-greiene i alle takene, da. I have no words.

Gammel 04-01-14, 19:51   #2
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 60
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Greit at man er ulike når det kommer til interiør, ikke alle går for CH og alt det der, men noen er litt mer ulike enn andre. Og stakkars de vindskeive lysene på kjøkkenet, de hadde fortjent en litt mer nedsenket lysekrone. (Men de var ikke malt røde da, det var jo noe bare det.)

Gammel 04-01-14, 20:33   #3
zinatara
Bør lage seg en tittel selv

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Da jeg så prisen på huset tenkte jeg at hm, ja jammen kunne jeg flytta "hjem". Men da jeg så litt videre innså jeg at dette ville kostet altfor mye å rette opp. Hadde bare galskapen stoppet ved garasjeporten, men de har flislagt drageren og støttebjelken i stua ... Også de "stukkatur"-greiene i alle takene, da. I have no words.

Enkelte sånne hus som legges ut på FB og i tråder som denne er jo sånn at de jo ikke ser ut fordi eieren har dårlig smak i interiør og møbler, men det meste er sånt som lett og billig kan ordnes opp i dersom man maler litt. Men akkurat dette huset tror jeg vil koste endel å gjøre fint ja.

zinatara er ikke aktiv  
Gammel 09-01-14, 22:14   #4
Kjøkkenskriveren
Bork bork bork

Kjøkkenskriveren sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Nedre Romerike
Blogginnlegg: 56
Kjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ikke FINN, men en eller annen dansk eiendomsmeglergreie:
http://www.edc.dk/en/Sag/?Pid=910011...f-646e33cb92be

Klikk dere pent og rolig fram til bilde nr. 17 og deromkring...

Sist redigert av Kjøkkenskriveren : 09-01-14 kl 23:08.
Kjøkkenskriveren er ikke aktiv  
Gammel 09-01-14, 22:25   #5
Sneglo
Nøttelitens medhjelper

Sneglo sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Boligen kan ikke finnes får jeg beskjed om.

Gammel 09-01-14, 23:08   #6
Kjøkkenskriveren
Bork bork bork

Kjøkkenskriveren sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Nedre Romerike
Blogginnlegg: 56
Kjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sorry, det var noe som hadde skjært seg da jeg skulle kopiere inn linken. Prøv igjen nå.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:56.