|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Å arve i "feil" fargeHelt ærlig ville jeg nok vært mer bestemt på at en jente skulle bruke brorens blå arvejakke eller -ski enn at en gutt skulle bruke rosa. Minsten har en venninne som har mange eldre brødre, og hun tror jeg aldri har hatt så mye som en sokk kjøpt i gutteavdelinga. Det har hendt mer enn en gang at jeg hadde unnet yngste gutt i flokken litt nytt, for å si det på den måten, men jeg har heller aldri hatt trangen til å dyrke datterens eller min egen indre prinsesse. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Å arve i "feil" farge
Broren min, født i -88, hadde masse lilla klær. Gjerne i kombinasjon med noe grønt eller turkis husker jeg. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Å arve i "feil" fargeGuttungen her har nettopp funnet ut at rosa er jentefarge, lilla er lillesøsterfarge (for hun har nesten bare lilla klær
|
|
|
#6 |
|
Glamorøs
|
Sønnen min har en veldig kul aubergine genser med et romskip på som jeg kjøpte i USA. Den er veldig kul. Jeg opplevde det lettere å finne klær i alle mulige farger til både gutter og jenter der, hvertfall i noen av butikkene.
|
|
|
#7 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Denne tråden viser vel egentlig at lilla ikke er en ren jentefarge lenger. Kanskje den har vært det, men Knerten og mange andre gutter nevnt i denne tråden ser ut til å synes at lilla er kult nok.
|
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Min bruker og mye rødt fordi han kler den fargen så godt.
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Yngste var i bursdag i dag med alle de andre guttene fra avdelingen. En av de andre i skoleklubben kom i mørk lilla bukse. Han var så tøff! Kanskje jeg kan få min til å bruke den fargen og.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|