Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Hvor skal jeg få meg en mailadresse?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-01-14, 17:19   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor skal jeg få meg en mailadresse?

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Jeg har gmail, men - vil man virkelig ha det? Omtrent alt av det som sendes til/fra den kontoen må da bli overvåket delux?

Say what?

Gammel 12-01-14, 22:42   #2
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Say what?

Tja. Du har vel fått med deg at USA overvåker "litt"? Og da blir jo typisk de store firmaene overvåket. Og er det ikke slik at Google gjør knefall der de får beskjed om det? For eksempel ved å tillate sensur i Kina? (Eller har jeg lest overskrifter litt for fort?)

Jeg bruker gmail (så jeg gir tydeligvis blaffen) men hvis man faktisk bryr seg om sånt, så er det andre leverandører man bør ty til. Runbox er en norsk leverandør som til og med er unntatt datalagringsdirektivet. Men der må man selvsagt betale.

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-14, 12:39   #3
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her bruker hele familien gmail, og vi har delte dokumenter og delte kalendere og foto og annet, helt genialt!

Gammel 13-01-14, 15:45   #4
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hmm, jaja jeg er ikke bekymret. Tviler på at USA er interesserte i mine nettbutikk-bestillinger, Finn.no-kjøp og lignende uansett.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:53.