Sv: Vinterdress og størrelse
Opprinnelig lagt inn av Bean, her.
Min 2.klassing proklamerte at hun skulle ha dress neste år også. Hun er bare 121cm så jeg har kjøpt Reimatec på salg i str.128. Hun har str.122 nå som begynner å bli litt slitt, men holder i størrelsen ut denne sesongen og kanskje begynnelsen på neste. Lurte veldig på å kjøpe str134 så hadde den holder den kanskje 2 år fremover, men så er det noe med at slike små frøkner ofte ombestemmer seg. Og om 1-2år så er det kanskje ikke interessant med dress. Str 134 hadde hun svømt i nå, men str.128 kan brukes som skift.
Lurte veldig på å kjøpe Ticket, men liker ikke foret inni samt at de er mere baggy. Den falt heller ikke i smak hos 7-åringen utfra bilder på nettet. Har også hørt at de er veldig store på størrelsen siden vi ikke får prøvd så vi gikk for det kjente.
De forandrer fort smak fra 1 til 2 klasse - og de skyter i været så neste vinter er det ikke usannsynlig med 134. Det skjedde med min jente i tillegg var det absolutt no-no med dress i 2 klasse. Ser at et par av gutta har det men ikke jentene.
|