|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sofa som egner seg godt til å både sitte i og sove på?Vi skal innrede en kjellerstue, og er i den forbindelse på jakt etter sofa. Vi er avhengig av å ha en sofa som er god å sitte i, men som også kan bli en dobbel soveplass uten for mye styr. Soveplassene må også være gode.
![]() |
#2 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jun 2013
![]() |
![]() Sv: Sofa som egner seg godt til å både sitte i og sove på?Det finnes, for jeg har en sovesofa som er fantastisk god å sitte i, og som også er en god dobbelseng når den er utslått. Er for trøtt til å sjekke merke på den nå, men jeg skal undersøke om det står noe merke på den i morgen. Kjøpte den brukt, ellers ville jeg nok husket det selv |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sofa som egner seg godt til å både sitte i og sove på?Koster litt, men venner har denne. Fin og veldig god å ligge på (har prøvd).
![]() |
#4 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Sofa som egner seg godt til å både sitte i og sove på?
Takk! Sjekk gjerne ut!
Den ser fin ut. Jeg tror jeg har sovet på en slik jeg også.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Sofa som egner seg godt til å både sitte i og sove på?Jeg sover flere ganger i uka (i perioder hver natt) på en Friheten sovesofa fra IKEA. Er veldig fornøyd med den.
![]() |
![]() |
#6 |
Rastløs dagdrømmer
|
Er den enkel å gjøre om fra sofa til seng?
![]() |
#7 |
|
![]() Sv: Sofa som egner seg godt til å både sitte i og sove på?Vi har en karlstad sovesova fra IKEA og den er veldig enkel å dra ut til seng. Jeg synes den er grei å sitte i også. Jeg liker også det at det er lett å bytte trekk om det skulle være nødvendig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
Ja, den har sjeselong, og oppi der oppbevarer jeg overmadrass med laken på. Under selve sofa-delen er resten av senga, som man bare drar ut. Hele greia tar meg vel maks et minutt.
![]() |
![]() |
#9 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sofa som egner seg godt til å både sitte i og sove på?-ea har vel en sånn ordentlig sovesofaseng.
![]() |
#10 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Sofa som egner seg godt til å både sitte i og sove på?Vi har den Vero linker til, både hjemme og på hytta. Det er dessverre de aller beste - dessverre, fordi de er kjipt dyre.
![]() |
#11 |
Rastløs dagdrømmer
|
Hva koster de, da?
![]() |
#12 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Sofa som egner seg godt til å både sitte i og sove på?Jeg tror vi betalte 23-24 tusen for den hjemme. Omtrent halvparten for den andre med løse puter, på salg.
![]() |
#13 |
--
|
![]() Sv: Sofa som egner seg godt til å både sitte i og sove på?Vi har Ektorp fra IKEA i kjellerstua. Den er god å sitte i. Jeg har aldri forsøkt å sove i den, men barna sover godt der. Den er kanskje mer enn smal dobbeltseng og, når jeg tenker etter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jun 2013
![]() |
![]() Sv: Sofa som egner seg godt til å både sitte i og sove på?Finner dessverre ikke noe merke.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Rastløs dagdrømmer
|
Denne virker mest aktuell så langt. Må på IKEA for å prøvesitte.
![]() |
#17 |
awesom
|
![]() Sv: Sofa som egner seg godt til å både sitte i og sove på?IKEA sin Friheten er genial synes jeg. Om du går på Ikea.no og blar i katalogen på nett så kommer det opp en liten demostrasjonsvideo om den. Grei å sitte i og slett ikke værst å sove på.
![]() |
#19 |
heimføing
|
Jepp, det er sånn Bed Inside jeg har, fra Hovden Møbler. Nesten så den er bedre som seng enn som sofa. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|