|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#401 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!Kyllingfileter på en seng - er det ikke det det så fint heter? - av paprika, løk og hvite bønner. |
|
|
|
|
#403 |
|
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!I dag blir det gratinert blomkål |
|
|
|
|
#404 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!I dag skal jeg prøve en oppskrift på Thaigryte, fant den på matprat. |
|
|
|
|
#405 |
|
kamerat
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!Hjemmelagd pizza.
|
|
#407 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!Pølser og potetstappe, og restene etter gårsdagens grønnsaker. Blir kjapp og enkel fredagsmat fremover siden jeg og babytuppa er på babysvømming til litt sent før barna hentes i barnehagen. |
|
|
|
|
#408 |
|
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!Her er tilbehøret valgt av min mor som er på besøk; hun vil gjerne ha "alt" som ikke pappa liker hjemme. Idag er tilbehøret pommes frites og løkringer. Hva vi skal ha til må priser i butikken bestemme, vet bare at det ikke blir pølser, karbonader eller fisk.
|
|
#409 |
|
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!Kjøttboller og spagetti rekner eg med.
|
|
#410 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!I dag blir det wraps med kylling, salat diverse grønnsaker, revet ost, rømme og hjemmelaget salsa.
|
|
#411 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!Ovnsbakt torsk med eggesmør! Takk, Nip, da fikk jeg plottet inn middagen til mandag. *lager ukemeny*
|
|
|
#412 |
|
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!
|
|
|
|
|
#413 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!I dag hadde vi veldig gode kyllingsandwicher til middag, etter bygg selv-prinsippet. Det jeg satte på bordet var godt landbrød stekt litt i pannen med basilikumolje, tynne kyllingfileter med godt krydder, sprøstekt bacon, sukkererter, tomater, vårløk, mango, avokado, biter av soltørket tomat, sprø salat og en dressing laget av rømme med litt karri, sitron, sukker, salt og pepper. |
|
|
|
|
#414 |
|
søt
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!http://trinesmatblogg.no/2013/04/18/...bakte-tomater/
|
|
#415 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!Ingen fredag uten pizza. |
|
|
|
|
#416 |
|
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!
Sammenlignet nuggets og den slags med billigste versjon av fersk kyllingfilet og det ble enkelt valg, både når det gjaldt innhold og pris: Kyllingfilet. Krydra den og stekte den raskt i panna før jeg la den i ildfast form. Stekte ferdig i ovnen mens jeg lagde til alt det usunne.
|
|
#417 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!Barna får hjemmelagde kjøttboller i hjemmelaget tomatsaus. :glorie:
|
|
#418 |
|
etterpåklokest
|
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!Ovnsstekt torsk (vel ...), blomkålmos og chorizosalsa. |
|
|
|
|
#419 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Hva skal dere ha til middag i dag? Ny!Pizza. |
|