Sv: Medisin med rød trekant - når kjøre?
Du kan forøvrig oppleve å bli regelrett sjuk av å ha elvablest/allergisk aktivitet også. Det er såpass tøft for kroppen å ha så mykje urtecariell aktivitet at enkelte (inkl. meg) opplever å bli uvel og sliten av det åleine. Det same skjer faktisk hjå pollenallergikarar. Mange skuldar allergimedisin åleine for trøtthet og slitenhet, men det er faktisk sånn at den allergiske reaksjonen åleine kan gi sånne symptom.
Eg har opplevd å få feber i forbindelse med urtecaria/angioødem. Det er ein kjend bieffekt, men ganske sjeldan.
Må presisere at eg ikkje er allergisk. Hjå meg er det ein autoimmun svikt (på lik linje med lavt stoffskifte og psoriasis som eg også har).
Dei fleste har hatt elvablest ein eller annan gong i sitt liv, enten ved ein rein allergisk reaksjon på feks. mat eller at det slår ut i forbindelse med virale- eller bakterielle infeksjonar. Eg blir skikkelig sjuk av både urtecaria og angioødem ved alle typar infeksjonar, og er utstyrt med allergimedisinar frå a-å, samt adrenalin-penn.
Sorry, rotar meg på viddene her...